Kansen doen zich soms ook onverwacht voor. Met onze snelle invoer spring je overal op in.
Weten wie je website bezoekt en waar ze naar kijken? Stel jouw criteria in en ontvang automatisch bruikbare leads.
Door onze handige widgets zie je meteen de prestatie van je medewerkers en de groei in klanten.
Bekijk en vergelijk de succesratio en groei tussen verschillende klantgroepen of saleslijsten.
Weten wie je website bezoekt? Waar ze naar kijken en hoe lang? Workspace herkent leads en registreert ze voor je.
Je kunt zelf bepalen aan welke criteria websitebezoekers moeten voldoen om als lead te worden toegevoegd.
Leads kunnen automatisch aan saleslijsten worden toegevoegd zodat verkopers direct aan de slag kunnen.
Kies artikelen uit je bestand, voeg standaardwerkzaamheden toe of gebruik lose regels - allemaal binnen enkele klikken.
Je organisatie heeft een eigen identiteit en bijpassende huisstijl, dus wil je dat je offerte dat ook uitstraalt.
Voeg zo veel artikelen toe als je wilt. Graag iets toelichten of beschrijven? Dat kan met onze tekstvelden en standaardteksten.
Een succesvol salestraject start met duidelijkheid over wie welke taken uitvoert bij het opvolgen van een lead. Plan taken voor jezelf of collega’s, zo uitgebreid of beknopt als je wilt.
Maak je via de salesfunnel taken aan, dan worden die taken in je to-dolijst overzichtelijk gegroepeerd per lead. Zo is iedereen op de hoogte van de activiteiten bij een prospect.
Snel kunnen zien hoe goed verkopers het doen, wat de conversie is en welke klantgroepen het meest succesvol benaderd worden.
Altijd duidelijk wat de groei per maand is, zodat je snel kunt bijsturen waar dat nodig is.
Leads worden automatisch toegevoegd aan het relatiebestand zodat ze altijd eenvoudig terug te vinden zijn.
Zoveel saleslijsten aanmaken als je wilt om klanten in te delen naar salesmedewerker of doelgroep.
Nagenoeg dezelfde aanvraag binnengekregen? Dupliceer met één klik de offerte om deze opnieuw te versturen.
Bepaal zelf onder welke omstandigheden bezoekers worden geregistreerd, zoals aantal bezochte pagina’s en duur van het bezoek.
Aangeven of een lead gewonnen of verloren is met één klik en direct het overzicht laten bijwerken.
Verschillende lay-outs maken voor bepaalde klanten of doeleinden; makkelijk wisselen tussen lay-outs via het menu.
Met één klik de offerte downloaden en opslaan op je eigen apparaat of print de offerte en verstuur hem per post naar de klant.
Slimme filters in het menu gebruiken om overzichtelijke lijsten te creëren van geregistreerde bezoekers.
Zelf bepalen welke stappen er moeten worden doorlopen bij het opvolgen van een lead in Workspace.
Benut je tijd optimaal door met onze slimme agenda afspraken te maken met klanten of collega’s. Nodig ze eenvoudig uit of laat de reistijd automatisch berekenen.
Voeg zoveel voertuigen toe als je wilt en registreer de kilometers die je aflegt naar een sales call. Registreren doe je achteraf of natuurlijk met onze mobiele app via GPS.
Eigen interactieve overzichten maken met je leadgegevens uit Workspace? Dat kan met de module Gegevensbeheer, waarin je gemakkelijk dynamische sheets samenstelt.